KAKO ZAVOLETI SEBE?




Često se kroz knjige koje sam čitala, videa i citate provlačila rečenica „Zavolite sebe i magija će početi da se dešava pred vašim očima“.

 Jasno je meni bilo da osoba koja voli sebe donosi izbore kojima se podržava u svim sferama života. Bilo da je to bio partner, aktivnosti u slobodno vreme, prijatelji kojima je okružena, posao kojim se bavi ili hrana koju unosi u sebe. Isto tako mi je sve bolnije postajalo jasno da ja nisam ta osoba. Ono sto me je još vise frustriralo je to sto nisam znala ni kako to da postanem.

Bio je pravi izazov stajati u tom mestu, gde znam da sabotiram sebe, da sam sama odgovorna za iskustva koja živim, a pritom ne umem to da promenim.

Nazad nije bilo moguće ići. Jedina opcija je bila istrajati u svemu.

Tako je vremenom pisanje stranica i stranica dnevnika, meditiranje, osveštavanje trenutka, počelo da čini svoje. 

Polazilo mi je za rukom da osvestim misli koje se javljaju, posebno u trenucima kada bi onaj glas u meni „osuo paljbu“ i krenuo da kritikuje. E tu se ukazala prilika kada je trebalo delovati!

Sva mudrost ležala je u menjanju tog samogovora. Trebalo je postati svestan da taj glas u mojoj glavi nisam ja. Da je to samo odraz ideja koje su mi usadjene u glavu i načina na koji sam naučila da gledam na svet.

Praktikovanje umetnosti ljubavi prema sebi leži u vežbanju da se na vreme uhvati taj glas i preuzme kontrola.
Potom svesno doneti izbor da tom glasu verujem jedino onda kada mi služi.
                                                                                                                                   Tijana Stojković

Коментари

Популарни постови са овог блога

KOJA JE CENA PRAĆENJA RIJALITI PROGRAMA?

Šta je prava ljubav u 21. Veku