PISMO NJENOJ HRABROSTI




Poželim da je sve isto kao pre, ali ne, ne postoje dva ista trenutka. Po ko zna koji put me istisnula, odbacila, neupotrebljenog vratila tamo gde odavno nisam ni pripadao. Znam da nije, potpuno i do srži, verovala niti u moje reči, niti u moja dela. Ona, kojoj sam dao sve što je jedino i bilo stvarno moje. Ljubav samo za nju čuvanu. Nije je želela ili je nije mogla prihvatiti? 

Ne smem je više pitati. Ja, koji je radio i ono što niko ne bi smeo, ustuknuo sam pred  ženom leptirom. Zastao sam pred lepetom njenih krila, raznet na komade. Ne pokušavam da se sastavim. Čemu? Olupina od čoveka ne treba sebi samome, a kamoli nekome drugom. A, život ide, dan po dan i prođe nekako, ali noć nikada. Radujem se noćima, one su naše, u njima ja čuvam njene snove i putujem tamo gde ću biti sam. Odem što dalje, od drugih, od sebe i uzalud. Nikada nije dovoljno daleko da odem od nje.




 Varao sam je sa mnogim ženama, i tajno i javno. Smeškala se i  nastavljala dalje kao da ništa ne primećuje. Samo je otišla.Sve što sam  češće činio prevaru, želeći da pobegnem od nje, bivao sam joj sve bliži. A, ona, ona je i dalje ostajala ista, nedodirljiva, ponosna, uvek i samo svoja. Promenjen na gore, bez ikakve realne šanse da se vratim sebi, nesposoban da se oduprem, posrtao sam sve više. Tražeći nju izgubio sam sebe ili možda nikada nisam ni postojao?

Moja su lutanja bila moje hodočašće, ali bez pročišćenja. Plačem mnogo i sve češće to činim, a sećam se da sam do tada suzu pustio samo kada sam dobio sina i onda kada me  ostavila. Lažem, kada me ona ostavila plakao sam danima. 

Ne verujem u sudbinu, znam da mi je ona više nikada neće staviti na put. Nastaviću da je varam, odlično poznajem sebe, ali kada legnem, poslednja misao će mi biti da sam u stvari sve te žene varao sa njom. Jedinom koja nije moja, a volim je.
                                                         Prof. Katarina Brdjović

Коментари

Популарни постови са овог блога

KOJA JE CENA PRAĆENJA RIJALITI PROGRAMA?